joi, 25 septembrie 2014

eu nu!

nu sunt bugetar, nu sunt pensionar, n-am fost apevist, nu sunt nici macar artist si, mai putin decat toate astea la un loc, nu sunt pesedist!
una peste alta, Ponta cel marinimos si larg la punga, mie nu mi-a dat un sfant.
am toate motivele sa ma simt exclus si oarecum frustrat? deci n-am niciun motiv sa votez cu prezidentiabilul celor care viseaza la deloc onorabilul statut de asistati ai statului.

in plus, pentru niste "drepturi intelectuale", de pe urma carora in 2013 am incasat aceasi suma de bani ca si in anii precedenti, am de platit la Fisc de trei ori mai mult! socotesc ca dau statului o treime din ceea ce castig aici. nu pot pricepe, in ruptul capului, de ce trebuie sa platesc de doua ori asigurarea pentru sanatate? ma pot imbolnavi, cumva, de doua ori? zau, mi-ar fi mai usor sa inteleg ca platesc pentru ca vreun ins mai putin favorizat de soarta sa aiba si el acces la asistenta medicala. dar, asa cum stau lucrurile, ma simt furat. furat chiar de stat!

si imi trece prin cap ca show-ul aniversar de pe Arena Nationala costa o caruta de bani. dar de ce trebuie sa platesc eu pentru asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu