joi, 22 octombrie 2015

Ilie, agent secret



Cândva se tot vorbea că primarul Bolojan „s-ar fi dat cu pocăiţii”, evident, pentru voturi. Minciuni, bre!

Primarul Oradiei e un agent al prozelitismului aripii celei mai dure a buddhismului zen!

Ca în mănăstirile unde se practică duşurile îngheţate, executate iarna sub cascadă, şi meditaţia zgribulită, în chilia neîncălzită, edilul oraşului ţine să ne convertească sau să ne răcească.

Nu ştiu voi pe unde staţi şi în ce condiţii, dar eu – azi dimineaţă, după duş – aveam degetele vineţii şi crampe musculare de-a dreptul dureroase. Mi-e şi ruşine să mă gândesc câţi dumnezei am coborât, printre dinţii clănţănind, asupra măreţei noastre administraţii.

Orădeni, eu vă iubesc, dar, tocmai d’aia nu pot să nu vă întreb? Bă, voi chiar sunteţi proşti?! Suntem în plină „iepocă de aur”! Sistematizare, raţionalizare... Nu căldură, nu apă caldă! Şi 70% dintre noi mai vor să-l voteze încă o dată?! Nu pot să cred că putem fi atât de proşti încât să nu ne întrebăm ce-a făcut toată vara administraţia Bolojan?!

Cea mai importantă dintre treburile primarului este să se asigure că avem căldură, apă caldă, drumuri... „Întâi să trăim... (cu ceea ce plătim, atât de scump!)... şi, apoi, să filosofăm!”. Să punem porfir în pieţe, dar după ce ne-am asigrat că putem pune capul pe pernă, altfel decât gândindu-ne că e un bloc de gheaţă!

Nu pot să nu mă întreb, oare atmosfera în noul complex termal va fi la fel de glacială? Ilie Bolojan vorbeste despre nu ştiu ce „capitală a turismului”. Vă spun eu: DE-LI-REA-ZĂ! Să presupunem că aş avea o pensiune în oraş. Vă imaginaţi cât de încântat ar putea să fie un turist, fiind „tratat” cu duşuri reci?! Care mai şi plăteşte pentru asta!!! Plăteşte el, plăteşte hotelierul... Tratamentul pentru pneumonie, se decontează la primărie?!

Îi mulţumesc Domnului că primarul n-a apucat să treacă Oradea în sistemul privat de furnizare a energiei electrice! Te pomeneşti că acum n-aveam nici lumină! Ce-o fi şi asta, comunism cu faţă liberală?!

Trăind în frig şi nespălat,
Tot pe Ilie l-ai votat?
E plin paharul, apa-i rece,
Frigul se poate, dar supărarea cum de-ţi trece?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu