marți, 26 aprilie 2016

nimic sfant (?!)

in mod fatal sau programat (?) campaniile electorale anterioare alegerilor locale pica aproape de data Sarbatorii Sfintelor Pasti. noroc ca treaba asta se intampla doar o data la patru ani. atunci, evident de ce, politicienii isi aduc aminte de noi si de cele sfinte, trimitandu-ne felicitari "de sezon".

ieri am gasit in cutia postala o astfel de carte postala. este semnata de candidatii PSD, Adelina Coste si Ioan Mang.

inainte sa imi arunc ochii asupra mesajului politico-religios, am observat ca cosul la care colocatarii mei arunca reclamele pe care le gasesc in cutia postala si de care nu au nevoie era plin deja cu felicitarile pesediste.

ce poate fi mai urat ca, tocmai in Saptamana Patimilor, sa pangaresti cu simboluri politice si, apoi, sa  "condamni" la cosul de gunoi icoana Mantuitorului inviat?

am scris ieri despre protectia, necesara, unor figuri politice, adevarate simboluri nationale. azi, ma vad nevoit sa observ ca si cele sfinte ar trebui sa se bucure de un astfel de regim protectiv. daca nu ne folosim de tara in campania electorala, de ce ne-am folosi de cele ale lui Dumnezeu?

da, politicienii par a nu avea nimic sfant, in goana lor dupa voturi. dar, cel putin, ar putea sa bage de seama ca rezultatul demersului lor electoral este ofensator fata de simbolurile credintei celor carora le cer voturile.

cred ca si in acest caz, ca si in cel semnalat ieri, cu privire la o actiune a PNL Bihor, se impune o regandire a strategiei de comunicare. bunul simt asta ar cere. la scuze si cenunse-n cap nu ma astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu