vineri, 24 martie 2017

Că-care comunicare!?

Aud, pe stradă (!) o discuţie care ar putea oferi o posibilă explicaţie pentru faptul că, în luna martie, la plata pentru februarie, orădenii s-au trezit cu facturi mai mari la întreţinere decât cele achitate pentru prima lună din an.

Cică, în decembrie, „s-a facturat mai repede”, că, deh, veneau sărbătorile iar lucrătorii regiei de termoficare sunt şi ei oameni. În plus, deoarece luna ianuarie a fost foarte friguroasă, factura la încălzire ar fi cunoscut nişte creşteri suplimentare. Acestea ar fi motivele pentru care, în scopul de a menaja bugetele locatarilor, unele asociaţii, în bună înţelegere cu CET-ul ar fi căzut de acord să mute plata unei părţi din costul agentului termic pe factura lunii februarie, factură scadentă în martie.

Frumos gest, înţeleaptă decizie, dar – pentru numele lui Dumnezeu! – corect nu ar fi fost să aflu şi eu?!

Iată ce a ieşit, pentru că cineva: asociaţiile, CET-ul, Primăria Oradiei, au uitat regulile de bază ale comunicării; suspiciuni, nervi, frustrare, întrebări fără răspuns!

Formidabila maşinărie de comunicare, ups!, era să scriu de propagandă, a domnului Bolojan mai dă şi rateuri?! Să fie vina celor de la CET? Acolo sunt două instituţii, fără nici un purtător de cuvânt calificat. Evident, ca să fie bani destui cât să ia dom’ director salariu din două părţi şi ca „firma” să facă profit, conform directivelor domnului primar.


Una peste alta, avem de-a face cu un eşec. Iadul e fandosit cu bune intenţii. Când ai puterea, nu e destul să vrei să faci bine, nu e deajuns nici chiar să-l faci, este obligatoriu să le spui oamenilor ce se întâmplă. Cu atât mai mult cu cât este vorba de banii lor. Pentru că plătesc, au acest drept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu