Aud, pe stradă (!) o
discuţie care ar putea oferi o posibilă explicaţie pentru faptul că, în luna
martie, la plata pentru februarie, orădenii s-au trezit cu facturi mai mari la
întreţinere decât cele achitate pentru prima lună din an.
Cică, în decembrie, „s-a
facturat mai repede”, că, deh, veneau sărbătorile iar lucrătorii regiei de
termoficare sunt şi ei oameni. În plus, deoarece luna ianuarie a fost foarte
friguroasă, factura la încălzire ar fi cunoscut nişte creşteri suplimentare.
Acestea ar fi motivele pentru care, în scopul de a menaja bugetele locatarilor,
unele asociaţii, în bună înţelegere cu CET-ul ar fi căzut de acord să mute plata
unei părţi din costul agentului termic pe factura lunii februarie, factură
scadentă în martie.
Frumos gest, înţeleaptă
decizie, dar – pentru numele lui Dumnezeu! – corect nu ar fi fost să aflu şi
eu?!
Iată ce a ieşit, pentru că
cineva: asociaţiile, CET-ul, Primăria Oradiei, au uitat regulile de bază ale
comunicării; suspiciuni, nervi, frustrare, întrebări fără răspuns!
Formidabila maşinărie de
comunicare, ups!, era să scriu de propagandă, a domnului Bolojan mai dă şi rateuri?!
Să fie vina celor de la CET? Acolo sunt două instituţii, fără nici un purtător
de cuvânt calificat. Evident, ca să fie bani destui cât să ia dom’ director
salariu din două părţi şi ca „firma” să facă profit, conform directivelor
domnului primar.
Una peste alta, avem de-a
face cu un eşec. Iadul e fandosit cu bune intenţii. Când ai puterea, nu e
destul să vrei să faci bine, nu e deajuns nici chiar să-l faci, este
obligatoriu să le spui oamenilor ce se întâmplă. Cu atât mai mult cu cât este
vorba de banii lor. Pentru că plătesc, au acest drept!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu