joi, 10 iulie 2014

fast-food de la zburator

asa ceva eu unul n-am mai vazut!

miercuri, dupa-amiaza, pe o alee, la doi pasi distanta de podul Decebal, un porumbel se plimba tantos cu o coaja de paine in jurul gatului. din cand in cand, se mai oprea sa ciuguleasca din ea.

la un moment dat, tot piscand din coaja rotunda, "jugul" i-a si cazut de dupa gat. dar, dovedind o dexteritate iesita din comun, inaripatul a reusit sa isi puna roata de aluat inapoi, pe dupa gat.

a mai ciugulit porumbelul cat a mai ciugulit dar, deranjat de insistenta cu care ma straduiam sa surprind minunea, fotografiindu-l cu telefonul mobil, in cele din urma si-a luat zoborul. dar nu a plecat asa oricum, ci cu dumicatul lui tot dupa gat.

citisem eu ca, pe undeva prin lume, drone livreaza pizza la domiciliul clientilor dar nu mi-am imaginat ca seamana atat de bine cu porumbeii care, la Oradea, furnizeaza pita unsa. ma rog, ce-o mai ramane din ea!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu