luni, 13 februarie 2017

Conu’ Fănică e-n Piaţa Unirii

„În cadrul proiectului de reabilitare a Pieței Unirii au fost plantați 137 de arbori și 3.000 de arbuști”, citatul aparţine viceprimarului municipiului Oradea, Mircea Malan / bihorstiri.ro.

Nu e prima oară când administraţia Oradiei minte, mizând probabil pe faptul că nu-i nimeni destul de bătut în cap cât să-i verifice afirmaţiile. Uite că e! Mi-am asumat eu rolul lui Ghiţă Pristanda şi i-am numărat vicelui, conu’ Fănică al nostru, pomii din Piaţa Unirii. I-am numărat chiar de două ori şi, de fiecare dată, mi-au ieşit fix 77!

Deci, faţă de afirmaţiile domnului viceprimar Mălan, din Piaţa Unirii lipsesc 60 de copaci, care ar fi fost, chipurile, „plantaţi”. Adică, nu-s de găsit aproape jumătate! Dacă Primăria i-a raportat astfel „finanţatorului”, e grav, fiindcă s-au încasat nişte bani în mod nejustificat. Dacă nu i-a raportat decât orădenilor, e la fel de grav fiindcă, în acest caz, viceprimarul minte cu bună ştiinţă!

Ştie dracu’ ce-i în capul lui, dar eu ştiu sigur ce-i în Piaţa Unirii. Iată, acum pot spune că ştiu mai bine decât însuşi viceprimarul. Pe numărate! În rest, ce să zic? E cam ca şi povestea cu Guvernul Grindeanu. De ce Mircea Mălan şi-ar merita în continuare funcţia, plătită din banii celor pe care îi ia de proşti, într-o mai mare măsură decât cea din care Sorin Grindeanu e demn să conducă guvernul unei ţări pe care a încercat s-o tragă pe sfoară? Să-mi spună şi mie cineva, cu ce-i mai bun unul decât celălalt?

Ruşine să vă fie!
P.S. Pe lângă plăcile de marmură care au început, iar!, să cadă de pe marginile artezienelor, iată că – din cine ştie ce motive – şi corpurile de iluminat au început să se deformeze. Oare ce-o să ne spună dl. Mălan? Poate extratereştrii-s de vină! Sau „proiectantul”...? J




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu