vineri, 27 februarie 2015

cerere

instigat de prietenul meu Adrian Simon, am scris si trimis pe adresa CAO, Primaria Oradea, etc. cererea de mai jos. Daca pentru "fostul" se poate, de ce nu s-ar putea pentru oricare din noi?!





În atenţia domnilor:

Ilie Bolojan – primar al Municipiului Oradea

Eduard Florea – city manager al Municipiului Oradea

Ovidiu Gavra – manager al Companiei de Apă Oradea


Stimabililor,


          Cu reverenţă, mă adresez domniilor voastre pentru a vă aduce la cunoştinţă deplina mea disponibilitate în vederea angajării – desigur fără publicitate prealabilă şi fără concurs – în orice funcţie de conducere din aparatul administraţiei locale sau al regiilor subordonate acesteia.

          Aş putea să vă pun la dispoziţie diplomele şcolare, atestatele profesionale, cărţile şi materialele publicate, etc. dar sunt convins că, judecând după modul în care obişnuiţi să faceţi selecţia cadrelor, acestea toate nu au nicio relevanţă pentru dumneavoastră.

          Ca punct slab al CV-ului meu, sunt obligat să amintesc aici lipsa experienţei politice şi a susţinerii de partid. Înţeleg cât de mult contează acestea în zilele noastre şi fac precizarea că nu am niciun fel de resentimente faţă de persoana domnului director comercial al C.A.O., Ovidiu Mureşan, recent (re)angajat, ale cărui calităţi morale şi profesionale sunt de largă notorietate publică. Mai precizez că, datorită firii mele deosebit de sensibile, nu aş putea face faţă nici eu emoţiilor unui concurs şi nici unui – nedorit – refuz din partea dumneavoastră.

Consider, totuşi, că, dacă pentru domnul Ovidiu Mureşan, aţi putut găsi o slujbă comodă şi bine remunerată, din banii orădenilor, nu veţi avea inimă să discriminaţi un contribuabil devotat acestui oraş, punându-l mai prejos decât pe proaspătul dumneavoastră amploaiat, lăsându-l adică să spere în zadar că va avea şi el parte de acelaşi binevoitor tratament.

          Nu în ultimul rând, ţin să vă mulţumesc pentru faptul că, sub înţeleapta conducere a domniilor voastre, oricine – competent ori ba – se poate căpătui. Pentru a pune stavilă oricăror interpretări răuvoitoare, care ar putea invoca lipsa de caracter, servilismul, arivismul, etc., vă rog să îmi precizaţi care sunt calităţile umane şi profesionale preţuite de domniile voastre la asemenea angajaţi.


Al dumneavoastră,
( sper, în viitor )
cu sinceritate şi speranţă,
dacă se poate:

NEICA NIMENI

ORADEA
27 februarie 2015


Sau pentru conformitate:

Florin Budea.


P.S. aştept numărul de înregistrare şi răspunsul – favorabil – conform termenului legal.

Va invit pe cat mai multi sa faceti la fel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu