luni, 27 aprilie 2015

ordinara manipulare!

asa ceva e de neimaginat. probabil din prea multa modestie, Primaria Oradea nu vrea sa spuna tot adevarul in legatura cu localitatile care cer imperios sa se uneasca cu Oradea.

adevarul este ca, inainte de Osorhei, chiar Debretinul a cerut sa devina un cartier, fie si unul marginas, al metropolei de pe Crisul Repede!

evindent, Sintandreiul, Borsul, Nojoridul, Paleul, etc. au demarat deja demersurile pentru demiterea primarilor lor, care nu s-au gandit sa faca ei primii acest pas.

la randul lor, Capitala si Clujul si-au dat mana pentru a stopa expansiunea Oradiei. bucurestenii se tem ca vom muta capitala pe frontiera de vest iar clujenii, orgoliosi cum sunt, nu vor nici in ruptul capului sa admita ca, in curand, vor fi o biata mahala a Oradiei Mari.

* acuma, lasand putin gluma la o parte, ma intreb daca or mai fi in viata acei cateva sute de locuitori ai comunei Osorhei care, pe vremea cand Ilie Bolojan era prefect, se tot duceau cu jalba la Maria Sa, iar el  nu voia nici in ruptul capului sa le aprobe organizarea unui referendum pentru demiterea primarului Codau.

astia sigur n-au uitat cu prefectul le tot intorcea dosarul si, mai sigur, nu vor vota "unirea" cu Oradea!

fiindca nu mai stiau ce sa faca, oamenii au venit la ziar. la randul meu, m-am dus si eu cu jalba oamenilor din Osorhei la dom' prefect.

a fost prima data cand Ilie Bolojan, cel despre care atunci CHIAR credeam ca e un altfel de politician, m-a dezamagit. ce zic eu? m-a dat peste cap.

"nu pot sa dau drumul acestui referendum, nu ma lasa Blaga", mi-a spus prefectul Ilie Bolojan intre patru ochi.

era pe vremea in care PD si PNL erau impreuna la guvernare. Vasile Blaga era ministru de Interne iar primarul de la Osorhei era colegul sau de partid.

nu am inteles nici azi cum durul, popularul si intransigenul Ilie Bolojan se dadea dupa vanturile politicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu