joi, 5 iunie 2014

toate mi se-ntampla numai mie!

va mai amintiti "pelicula de mare succes", cu Bud Spencer in rolul principal? nu-s eu mare ca el, bataus nici pe departe... atunci? atunci de ce?

mai intai mi-au furat portmoneul, in tramvai. hai ca asta pot intelege. lumea e saraca si rea. bine ca macar actele le-am recuperat...

da' cu tricoul meu ce au avut?

azi dimineata tocmai imi spuneam, in gand, cat e de bine ca PDL nu mai e la putere, ca partidul lui Blaga, palind un pic, se va topi in PNL. de acum inainte pot sa-mi port tricourile portocalii fara sa mai aud observatii insinuante cu privire la optiunile mele politice. imi place portocaliul si am patru tricouri de culoarea asta. adica, am am avut. pana azi dimineata...

dupa antrenament, dus, dupa dus... ce constat? tricoul preferat nu mai era pe cuierul din vestiar. mintea incepe sa-mi lucreze in mare viteza: dezbracat n-am venit, stiu ca l-am ales anume din dulap, tin minte cum l-am pus cu grija pe cuier sa nu se sifoneze... si acum ia-l de unde nu-i.

toate ca toate, dar nu pot pricepe cine si de ce ar fura un tricou, Nike e drept, dar cam vechi si usor decolorat? nu pricep si pace! ce sa faca cu el?! nu are rost sa fac investigatii. nici nu merita sa ma gandesc care din cei 5-6 colegi l-ar fi putut lua. desigur, a fost o greseala. ca si in cazul povestii cu portmoneul, socul si absurdul situatiei depasesc cu mult paguba.

un amic, caruia i-am povestit intamplarea, imi zice - in gluma: "ba, poate ai fani! l-a luat sa-l puna in rama".

da, da... ma si vad, mai intai in rama si apoi statuie!

dom'le pe ce lume traim!(?) se petrec lucruri care n-au nicio noima.

intr-o zi au sa ma fure si pe mine? nu cred. sunt prea batran ca sa fiu dezmembrat pentru piese de schimb si prea tanar, inca viu, ca sa fi devenit... celebru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu