joi, 13 martie 2014

nu va strange jena?

ma intreaba, ieri, cineva, mai in gluma mai in serios, de ce sunt asa nervos si ce am cu "bietul" Bolojan?
eu, cuminte, stau si cuget... poate are dreptate omul. imi promit s-o las mai moale. ajung acasa, deschid ziarul si, iar, imi sare tandara. pe bune, omul asta, primarul adica, ne crede amnezici, tampiti sau veniti cu pluta pe Cris, cu el deodata?!

cum sa nu ma enervez, vazand ce tupeu are?

zice: "La Silvas, preluam terenurile de la Macio si vor deveni spatii verzi".

hai nu, zau?!

in Oradea s-au facut si, desigur, raportat sute, poate mii, de locuri de parcare. din pix! mai precis, din bidinea. adica au vopsit un patrat pe asflalt, l-au botezat parcare si acum TU platesti pentru locul asta. EL, au trecut fapta la capitolul "noi realizari marete".

asa se fac si parcurile! auzi, face Ilie Bolojan spatiu verde la Silvas! pai acolo era spatiu verde inca de pe vremea in care taranii din Birtin nu stiau unde vine Oradea nici cu harta! (scuze, stiu ca am sarit parleazu', dar chiar sunt nervos).

ce tupeu! nu sa isi ceara iertare fiindca a distrus acel spatiu verde, tarand orasul intr-o afacere din care noi toti am iesit in paguba?! nici gand sa recunoasca Maria Sa faptul ca, acum niste ani, am fost mai multi cei care i-am spus (scris) ca nu iese nimic din "afacerea" asta! nimic, in afara de faptul ca distruge singurul loc din oras unde se mai putea sta, moca, la sore pe o patura si unde, tot degeaba, te mai puteai scalda in Cris, pana mai e si asta o distractie fara bani. a facut si atunci cum face azi cu Muzeul, adica precum l-a taiat capul!

treaca asta, treaca aia, dar - ma repet - mi se pare ca trebuie sa ai un tupeu absolut iesit din comun sa vii - inocent -si sa te lauzi ca faci parc la Silvas, asta dupa ce tu, cu manuta, ta l-ai facut pulbere. vorba aia: "daca tacea, filosof ramanea"! ce "preluam", Jupane, ce am dat sau ce-am stricat?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu