miercuri, 22 octombrie 2014

droguri... de larg consum!

cu ceva timp in urma, am observat ca sub podul Decebal, chiar la baza pasajului destinat trecerii pietonilor se strang, periodic, gramezi de ambalaje pentru medicamente.

din cand in cand, mai vine apa, mai bate vantul, cutiile, dopurile, sticlutele, prospectele, dispareau. si, dupa un timp, apareau iar altele noi. am devenit curios. despre ce este vorba? vreo evaziune? leacuri expriate aruncate in Cris? asa ca m-am aplecat peste marginea pasarelei.

toate aceste deseuri medicale sunt de acelasi tip. ROFEDEX! un sirop de tuse care costa circa 5 lei.

am cautat sa aflu informatii despre el pe net. ceea ce am gasit m-a determinat sa scriu acest material.

iata ce scrie Christina despre efectele euforizante ale acestui "banal" medicament.

a consumat doar o sticla. "dupa o ora mi-am pierdut complet speranta, dar ghici ce? chiar si-a facut efectul. am inceput sa am ameteli usoare, nu mai recunosteam oamenii, dar mai apoi am plecat pe mal unde au inceput halucinatiile. credeam ca asfaltul se topeste, ca suntem agatati de copaci si ma comportam exact ca o retardata mintal. speriam lumea, radeam, dansam ca o handicapata...".

mai multe amanunte pe: http://broken-dreams-allowed.blogspot.ro/2013/08/droguri-farmaceutice-rofedex-experienta.html

sigur, m-am intrebat daca cei ce consuma rofedex, sub pod, sunt "boschetarii" care dorm acolo sau niste copii teribilisti. judecand dupa multimea de ambalaje pe care le-am fotografiat acum cateva zile, ori sunt inraiti si au nevoie de doze mari, ori sunt destul de multi. cred ca am numarat vrea 20 de cutii! Christina spune, auzind de la altii, ca efecte "tari" se fac simtite dupa cea de a doua sticla.

nu stiu daca o discutie despre prezenta in farmacii, la liber, a unor astfel de medicamente isi are locul aici. pana la urma, diferenta intre legal si ilegal poate fi egala cu cea dintre uz si abuz. cred insa ca fenomenul trebuie semnalat. azi, etnobotanice se gasesc mai greu, insa rofedexul e ieftin si la indemana oricui!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu